Ariadne & Theseus // Jonas & Martha - Dark Nexflix

Resim
The   story of the Aegean Sea & The symbolic representation of Ariadne and Theseus’ love in Dark (played by Jonas and Martha): One day, Theseus, tells his father (King Aegeus) that he wants to go Crete as one of the seven men in order to kill Minotaurus. His father gives him permission to go and Theseus sets out to Crete.   The King hangs a black flag on Theseus' ship, and tells his son to hang a white flag instead of the black flag so that he can see that he's alive. When they arrive in Crete, King Minos welcomes the seven men. Theseus and Ariadne (King Minos’ daughter) fall in love at first sight. Ariadne tries to discourage Theseus from the journey that will lead his death but Theseus doesn’t give up. When Ariadne understands Theseus is sure about himself, she tells him: “There isn’t any survivor who entered the labyrinth (maze). Minotaurus has never left any of his victims alive. Even if you kill him, it’s not easy to get out from that maze. I’m going to give

GÖZ KREMİ İNCELEMESİ : YVES ROCHER HYDRA VEGETAL


Yves Rocher Hydra Vegetal Göz Kremi İncelemesi

Yves Rocher'nin Hydra Vegetal serisinden bu göz kremini uzun süre kullandım ve yorumlarımı sizinle paylaştım. Merak ettikleriniz için yazımı okuduktan sonra Instagram hesabımız @bilgicekirdegi.kadın 'dan dm atabilirsiniz.


Ürün 15ml normal bir göz kremi boyutlarında yani düzenli kullanımda en az 2 ay yetebileceğini söyleyebilirim. Ben 50 TL civarında bir fiyata almıştım.Liste fiyatı 64.90 TL  ve indirimlerde 45 TL'ye kadar düşüyor. Rahatsız etmeyen hoş bir kokuya sahip. %95 doğal içerikten oluşuyor. Parfüm, mineral yağ ve paraben içermiyor. Yapısı jel kıvamında ve akışkan. Benim ilk dikkatimi çeken şey içerisindeki minik ışıltılardı. Kremi sürdüğünüzde göz çevresinde ışıkta belli olan minik pırıltılar oluşuyor. Bu özelliği ne kadar gerekli tartışılır bilmem ama görüntü açısından hoş olduğunu söyleyebilirim. Gelelim bizim için en önemli özelliklerden olan nemlendirme konusuna. Ürünü daha önce hiç araştırmadan mağazadan yaşıma uygun (24) nemlendirici bir göz kremi isteyerek aldım. Fakat kremin nemlendirmesine 10 üzerinden ancak 4 puan falan verebilirim çünkü oldukça yetersiz. Bazı kullananlar sürdükten sonra göz çevresinin yapış yapış olduğundan bahsetmiş. Bende böyle bir etki olmadı. Alerji, yanma veya kurutma gibi bir sıkıntı yaşamadım.

Kısacası göz çevreniz kuruysa ve yoğun bir nemlendirme ihtiyacınız varsa bu ürünü önermem. Eğer yağlı bir cildiniz varsa ve hafif bir nemlendirme istiyorsanız tam size uygun bir ürün. 

Kadınların göz kremlerinden en büyük beklentilerinden biri de göz altı morluklarını azaltması. Benimde problemlerimden biri bu. Ürünü mor halkaları azaltması beklentisiyle almadım. Zaten öyle bir etkisi de olmadı. Yves Rocher'nin bu gibi problemlere özel farklı serileri var ama ben henüz deneyimlemedim.

Yorumlarımı okuduğunuz için teşekkür ederim. İnstagram hesabımızı takip ederek bu gibi bir çok bilgiye anında ulaşabilirsiniz.









Bu blogdaki popüler yayınlar

Zemin Mekaniği Kitap PDF Bayram Ali Uzuner

William Blake - The Chimney Sweeper (Baca Temizleyici) Şiiri Türkçe Çevirisi